söndag 7 februari 2010

ELIN

Elin detta är en text till dig min tvillingsjäl min vän mitt liv!
När du kom in i mitt liv var tanken väldigt klar du gjorde allt så vackert och så underbart. Du gav mig nytt hopp du gav mig ny tro. Du gav mig de jag behövde och mycket mer än så. Utan dig Elin så finns inget liv för du e min tvillingsjäl som alltid ska gå brevid. När du flyttade bort blev allt så tomt ja saknaden belv som ett öppet sår. När du kommer tillbaka nån helg då och då så känns de som om att någon hett solen i mig. Du är min sol du är mitt ljus du e dagen i mitt liv när du e borta så känns det som om att det alltid är natt... P.s jag hatar nätter... Det jag egentligen vill säga med denna texten att den vänskap och den tillit till varandra du och jag har den växer inte på träd och du ska veta att oavsett vad som händer så kommer du alltid vara solen i mitt liv min uunderbara älskade " Tvilling Syster "
Älskar dej Elin Hermansson!


Av: Ida Magnusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar